Vestigingsmanager – regio Amsterdam

Introductie

Ben je een contractmanager of projectleider/manager in het Beheer & Onderhoud en toe aan een volgende stap in je carrière? Dan is dit de uitgelezen kan!

Als (aankomend) vestigingsmanager zorg je voor jouw team en de resultaten neem je de rol over van de huidige vestigingsmanager. Na een goede inwerkperiode zal je het stokje overnemen.

Lijkt dit je interessant en wil je weten of dit een goede stap voor jou is? Lees dan snel verder!

Organisatie

De desbetreffende organisatie is een informele organisatie, met een platte bedrijfsstructuur. Er heerst een collegiale werksfeer waar mensen voor elkaar klaarstaan. De mensen hebben een flexibele instelling, en zetten samen de schouders eronder, een vleugje humor wordt gewaardeerd. Een dynamisch bedrijf, maar ook erg klantgericht.

De organisatie beheert elke dag de gebouw gebonden installaties van bedrijven, universiteiten, Rijksvastgoed en ziekenhuizen met als focus een fijne leef- en werkomgeving en een goede controle op het energieverbruik. Het bedrijf is een internationale topspeler op het gebied van innovatieve milieu oplossingen.

Functie

Als vestigingsmanager ben je het gezicht de vestiging en ben je belangrijk voor de teambuilding. Aan deze vestiging zit een team verbonden van ongeveer 60 personen; contractmanagers, projectleiders, werkvoorbereiders, administratie en (service) monteurs. Jij bent verantwoordelijk voor de organisatie op jouw vestiging. Dit zijn zowel de commerciële doelstellingen, de financiën en de kwaliteit. Je rapporteert aan de landelijke operationeel manager.

Daarnaast ben je als vestigingsmanager verantwoordelijk voor jouw team. Je laat jouw team bloeien door ze de aandacht te geven die ze verdienen. Het is jouw doel dat het werkplezier hoog is en je collega’s stimuleert in groei en ontwikkeling. Dit kan zijn persoonlijke ontwikkeling of vakinhoudelijke kennis. Als people manager weet je dit goed aan te vullen.

In het kort:

  • je houdt controle op de kwaliteit van het geleverde werk en de veiligheid
  • je zorgt voor het team en alle HRM taken daaromheen
  • je hebt een coachende en motiverende rol en zorgt dat de planning en bezetting op orde is
  • je houdt de budgetten en financiën van de vestiging op orde, je beoordeelt en toets offertes en beheercontracten en stuurt aan op het behalen van de doelstellingen.
  • je bezoekt klanten voor evaluaties en om de sales te ondersteunen
  • Je stelt de jaarplannen op en maakt tussentijdse rapportages. Je evalueert de huidige contracten en projecten, bepaalt en onderbouwt investeringen en geeft vorm aan de strategie en het beleid.

Functie-eisen

  • een afgeronde hbo opleiding in relevante technische of management richting
  • een aanvullende opleiding als MIT/HIT/TVVL is een pré
  • bij voorkeur meerdere jaren werkervaring in het Beheer & Onderhoud binnen de Installatietechniek
  • een coachende leider met een commerciële instelling en financieel onderlegd
  • gericht op procesoptimalisatie en verbetervoorstellen, het liefst heb je hier ervaring mee

Aanbod

  • een (bruto) salaris tussen € 4.700 en € 5.800
  • 25 vakantiedagen en 13 adv dagen
  • overige arbeidsvoorwaarden volgens de cao Metaal & Techniek
  • bijdrage aan het pensioen (66%) vanuit de werkgever en een leaseauto van de zaak
  • Volop mogelijkheden om je te ontwikkelen door middel van trainingen en begeleiding

Inlichtingen

Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Neem dan contact op met Marlot Warso, zij kan je meer informatie geven over deze rol en kijken of er aansluiting is!

Bel 06-55128730 | mail | LinkedIn | Whatsapp